Weet iemand wat er technisch gezien veranderd is aan Rabo Mobiel Bankieren?

Ik heb een bankrekening in gebruik bij de Rabobank. Nu is Mobielbankieren op zich een handige functie, het gaat om een mobiele website met TLS beveiliging. Voorheen zat er nog een beveiliging op dat je telefoonnummer overeen moest komen met het nummer dat je opgegeven had bij het aanmelden voor deze dienst. Sinds de dienst niet meer op iMode / reguliere WAP lijkt te draaien is dat volgens mij al niet meer aan de orde.

Ik heb met veel moeite ontdekt dat ik met mijn KPN abonnement met behulp van een proxyserver wel van de dienst gebruik kon maken, dit heeft me tot twee keer toe erg veel tijd gekost.

Nu lijken ze het systeem weer veranderd te hebben en kom ik via m.rabobank.nl uit op de inlogpagina van het gewone internetbankieren.

De helpdesk van deze dienst lijkt niet te beschikken over enige technische kennis.

Heeft iemand enig idee wat ze verander hebben? Zodat ik het mogelijk weer kan gebruiken

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

We passen onze dienstverlening aan naar de manier waarop u inlogt. Vanaf een pc komt u dus bij Rabo Internetbankieren terecht, via uw mobiel bij Rabo Mobielbankieren. Wanneer u dus op uw pc naar m.rabobank.nl gaat, komt u automatisch bij Rabo Internetbankieren terecht.

Wat ik weet is, dat je behalve je rekeningnummer, nu ook standaard je pasnummer moet opgeven alvorens je kunt bankieren. Maar ik heb geen ervaring met mobiel bankieren.

Volgens mij moet je het nog steeds wel als een WAP-dienst draaien. Zie:

Bronnen:
http://allaboutphones.nl/forum/problemen-r...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100