Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand wat er technisch gezien veranderd is aan Rabo Mobiel Bankieren?

Ik heb een bankrekening in gebruik bij de Rabobank. Nu is Mobielbankieren op zich een handige functie, het gaat om een mobiele website met TLS beveiliging. Voorheen zat er nog een beveiliging op dat je telefoonnummer overeen moest komen met het nummer dat je opgegeven had bij het aanmelden voor deze dienst. Sinds de dienst niet meer op iMode / reguliere WAP lijkt te draaien is dat volgens mij al niet meer aan de orde.

Ik heb met veel moeite ontdekt dat ik met mijn KPN abonnement met behulp van een proxyserver wel van de dienst gebruik kon maken, dit heeft me tot twee keer toe erg veel tijd gekost.

Nu lijken ze het systeem weer veranderd te hebben en kom ik via m.rabobank.nl uit op de inlogpagina van het gewone internetbankieren.

De helpdesk van deze dienst lijkt niet te beschikken over enige technische kennis.

Heeft iemand enig idee wat ze verander hebben? Zodat ik het mogelijk weer kan gebruiken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
702

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

We passen onze dienstverlening aan naar de manier waarop u inlogt. Vanaf een pc komt u dus bij Rabo Internetbankieren terecht, via uw mobiel bij Rabo Mobielbankieren. Wanneer u dus op uw pc naar m.rabobank.nl gaat, komt u automatisch bij Rabo Internetbankieren terecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat ik weet is, dat je behalve je rekeningnummer, nu ook standaard je pasnummer moet opgeven alvorens je kunt bankieren.

Maar ik heb geen ervaring met mobiel bankieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moet je het nog steeds wel als een WAP-dienst draaien. Zie:
(Lees meer...)
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Ik heb er al veel over gelezen, maar deze URL kende ik nog niet, ik zal eens kijken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding