Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er te doen,bij een sterk haperent beeld,tijdens een videochat via msn?

Het beeld blijft veelvuldig en vaak meer dan 10 seconden hangen,ook bij mijn chatpartner.
Waaraan kan dit liggen?Wat is de minimale uploadsnelheid voor een vloeiend beeld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
545

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een normale breedband verbing hebt moet het gewoon goed lopen. Gebeurt dit probleem bij alle chatpartners of alleen bij een chatpartner? Is het bij iedereen, dan zou ik mijn pc eens na lopen op virussen en of er niet een programma in de achtergrond staat te draaien. Is het bij een persoon dan zou ik de tegenpartij adviseren zijn pc op virussen te controlleren en kijken of er niet een vaag programmatje staat te draaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is een gewoon probleem van MSN ik heb dit ook met alle chatters die met een webcam chatten. Tegenwoordig schakelen we over naar skype dit geeft geen problemen en je kunt er net als MSN ook chatten als je iets niet luid wilt zeggen. Je hebt er natuurlijk wel minder emoticons, maar dat geeft in ieder geval toch minder ergernis van dat hangen en vaak ook nog eens opnieuw MSN opstarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding