Wat word NU, DOOR NEDERLAND&BELGIE gebruikt; hyves, twitter of facebook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hyves is momenteel de grootste in NL, maar groeit bijna niet meer.. Facebook en twitter daarintegen groeien explosief in nl... Dus over ern paar maand kan het zijn dat facebook groter is dan hyves...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In feite worden ze allenaal gebruikt, aangezien bijnai edereen wel een van bovenstaanden gebruikt, worden ze allemaal gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twitter en Facebook. Hyves is een Nederlandse site, gebruikt door Nederlanders.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar nu ik google naar "Hyves belgie", vind ik dat hyves in belgie een opmars doormaakt. Dus alle drie worden in nederland en belgie gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het moment is hyves een beetje aan het afzwakken en zijn twitter(meer onder jongeren en bedrijven) en facebook aan het opkomen. Waarschijnlijk omdat de laatste 2 meer internationaal zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze drie sociaal networken zijn heel populair in belgië en Nederland Hyves is de populairste in Nederland omdat het een nederlandse site is maar ook zitten mensen in België er op in Nederland zitten er ongeveer 10 van de 17 miljoen mensen op hyves wooh maar Facebook word steeds populairder in nederland twitter blijft nog een beetje achter in België zitten ook vele op facebook en twiitter maar ook op netlog weer een social network hier onder een lijstje met de populairste social network in België en in nederland

België:
1. Facebook
2. Netlog
3. Twitter
Nederland:
1.hyves
2. Facebook
3. Twitter

En vergeet msn niet ook populair maar kon er weinig over vinden