hoe lang doe je met 1 gb data?

ik wil wel is weten als je een maand 1 bg data hebt hoe lang je daarmee kan doen?, dat begrijp ik niet

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Als je alleen maar whatsapp of andere simpele dingen gebruikt maak je 1 gb lang niet op.
Stel dat je het mooiste meisje van de klas wil kijken dan is er zo 200 mb weg en dat is dus 1/5 deel van je maandtegoed.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

en met live tv beelden kijken een goed uurtje maar