hoe verwijder je de toolbars van internet explorer?

Ik heb geen idee. Er staan er 4 en ik wil 3 verwijderen

Toegevoegd na 5 minuten:
Er staat geen kruisje voor

Toegevoegd na 7 minuten:
Laatma tis al gelukt :D. Toch bedankt als je even hebt gezocht

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Rieneke1
13 jaar geleden
john, sluiten kan pas na 1 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel Windows Vista he. Je gaat naar Extra>Werkbalken>En dan kun je ze verwijderen succes!

Het beste antwoord

Oke, voor de mensen die niet weten hoe het moet:
Met muis erop gaan staan, rechter muisknop indrukken en dan zie je verschillende opties zoals: verbergen, verwijderen, aanpassen.
De rest wijst zichzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

rechtermuisknop op een van de toolbaars, dan de ongewenste vinkje(s) weghalen voila :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Configuratiescherm

Programma's verwijderen

Kees is reeds klaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onnodige invoegtoepassingen en toolbars kunt u uitschakelen via via Extra -> Invoegtoepassingen beheren.

Als niets helpt voer dan de onderstaande "fix" uit om alle niet-Microsoft invoegtoepassingen en toolbars uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978