wat kan de reden zijn dat yahoo steeds aangeeft dat ik geen internetverbinding heb?

ik heb al dagenlang problemen met mijn yahoomail. Zo krijg ik steeds de melding dat ik geen internetverbinding zou hebben, terwijl dit allemaal in orde is. Er wijn zelfs vijf streepjes, dus de verbinding is niet eens beperkt...
Waaraan kan dit liggen?

Toegevoegd na 25 seconden:
wijn=zijn

8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende redenen waarom Yahoo aangeeft dat je geen internetverbinding hebt. Mogelijk heb je geen actieve internetverbinding, is je verbinding traag of is er een probleem met je netwerk. Controleer of je verbinding actief is, probeer je netwerk te herstarten en controleer of je firewall of antivirussoftware je verbinding blokkeert.
Bronnen:
4 maanden geleden