Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik kan tv kijken op mijn iPad (Ziggo), kan ik dan ook tv kijken via het scherm van mijn pc?

Toegevoegd na 11 uur:
ik heb het geprobeerd en het werkt. dank WasMaes! maar wat is die Mediabox dan? kun je ook opnemen? waar moet ik kijken?

Toegevoegd na 14 uur:
ik heb tv van ziggo, maar hoe weet ik of ik digitale tv heb?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
813
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De mediabox is het apparaat van Ziggo dat je krijgt als je digitale TV van Ziggo hebt. Dat je dus bedient met de afstandsbediening van Ziggo.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als de coaxkabel rechtstreeks in je tv gaat en je de kanalen op je tv kiest heb je analoge tv. Maar gezien je opties heb je digitale tv.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet dan naar website horizon.tv gaan en daar inloggen. Ook moet je Silverlight installeren. Maar het loopt vaak wel op een teleurstelling uit omdat de videoverbinding niet tot stand komt. En dat gebeurt vaak als het druk is bijvoorbeeld als je 's avonds een voetbalwedstrijd wil zien. Nu (8:15) lukt het me wel.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook gemiste uitzendingen en films die bij je abonnement horen kun je zien. Merkwaardigerwijs kun je niet alle zenders zien zoals bijvoorbeeld BBC 3 en 4. Maar dat heb ik niet systematisch onderzocht, er kunnen dus meer zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
En je kunt ook op deze manier inloggen en een opname plannen op de mediabox. En dat kan weer wel voor alle zenders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan, maar dan moet je wel Horizon installeren.
(Lees meer...)
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding