hoe kan ik services verwijderen bij Windows8?

taakbeheer geeft bij services Flying Deals. Een verschrikkelijke iets, dat zich telkens weer op mijn pc installeren wil via "invoegtoepassingen", "windows updates" enz...
het is gewoon reclame en je wordt overspoeld door pop up vensters als je het download.
hoe krijg ik dat weg? ik heb al het programma verwijderd via configuratiescherm (programma's verwijderen) en het nog eens via revo unstaller ge-uninstalleerd. maar nu staat het nog bij services (ik heb het wel uitgeschakeld)

8 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hopelijk haalt het gratis programma AdwCleaner deze malware voor je weg.
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Of Malwarebytes (kies gratis versie).
https://www.malwarebytes.org/

HitmanPro zou m’n derde keuze zijn:
http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro

Alternatief 1
Het blijkt soms nodig om de browser te verwijderen en opnieuw te installeren.
Volledige verwijdering van Chrome of Firefox kun je het beste doen met een programma als Revo Uninstaller (gratis versie).
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Alternatief 2
Soms helpt systeemherstel: zet de computer terug naar het tijdstip waarop je nog geen last had van het probleem.
SimonV
8 jaar geleden
liveisgreat
8 jaar geleden
ik heb naar systeem herstel gekeken, het enige wat er dan zal gebeuren is dat Revo Uninstaller (dat ik al geïnstalleerd heb) terug zal verwijderd worden.
kan ik het naar een eerder punt terugbrengen?
SimonV
8 jaar geleden
Dat kan, maar ik denk dat AdwCleaner meer effect zal hebben...
liveisgreat
8 jaar geleden
ik heb alle browsers verwijderd die ik vond via Revo. en dan terug chrome geïnstalleerd. het probleem is opgelost.
wel raar dat de hoofdbrowser zomaar kan veranderd worden zonder dat je iets doet... het bleek Firefox te zijn. Plots kreeg ik hiervan melding "Firefox behouden" en dan daaronder de keuze om te veranderen. Dat was nadat ik een scan had uitgevoerd
Mijn computer gaat nu ook ineens weer veel sneller.
Bedankt in ieder geval!