hoe kan ik weer apps dowloawden?

Hallo,ik heb een telefoon namelijk de Alcatel ontouch pop c5 en ik willde naar play store om een app te dowloaden en toen gaf hij opeens aan foutmelding:fout bij ophalen van informatie server.Zomaar opeens dus ik kan niks meer dowloaden ik heb van alles geprobeerd op internet gezocht maar het hielp niet . ik kan niks meer dowloaden. En het heeft niks te maken met de MB. ik hoop een reacties te hebben .

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende manieren om dit op te lossen:

1) Je gsm herstarten

2) Opnieuw inloggen op je google account

3) Gegevens van google play wissen (Instellingen → apps → Google play zoeken → gegevens wissen)

4) Als de vorige stappen niet hebben geholpen kan je nog altijd proberen terug te zetten naar fabrieks instellingen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mixxamm ik Heb uw stappen gevolgd maar het word steeds erger heel raar ik kan nu niet meer naar play store want dan geeft hij aan Geen Verbinding terwijl ik gewoon Wifi heb (ik zit in mijn eigen huis) ik vind het jammer dat het niet heeft gewerkt het wordt namelijk steeds erger . Met vriendelijke groet Yuultje.