kan je bij ziggo ook alleen internet bestelen ?

Ik wil ziggo bestelen 120 / 12 Mbit/s maar ik wil der geen TV bij en telefoon kan ik dan goed koper uit komen 58 euro permaand ??

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het pakket wat je bedoeld heet "connect complete"en kost zonder telefoon 58,50 per maand. TV zit er ALTIJD bij, omdat dat nu eenmaal standaard via de kabel meegeleverd wordt. Maar voor de helft van het geld heb je ook al Internet bij Ziggo, en dat is voor de gemiddelde gebruiker (waar ik mezelf ook onder reken) ruim voldoende.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bestelen mag niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik betaal bij Ziggo 28 Euro voor kabelaansluiting + Internet + telefoon
De truc is dat je kabelaansluiting + bellen aanvraagt. Bellen kan niet zonder kabelmodem, en modem zorgt voor Internettoegang. Maar dat zet Ziggo natuurlijk niet in haar advertenties !

Antwoorden (1)

Telefoon hoeft niet. TV moet je er wel bijnemen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Iets specifieker; je bent verplicht om minimaal analoge TV te nemen. Dit omdat je een kabelaansluiting moet hebben om het internetsignaal te ontvangen. De ouderwetse analoge aansluiting vormt de basis voor alle Ziggo producten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De huidige kabelaansluiting levert standaard een analoog EN digitaal TV-signaal.