Hoe moet ik Flash Player installeren bij www.deezer.com ? Zie toelichting.

Deze of vorige week heb ik Flash Player geïnstalleerd op www.deezer.com . Als ik nu in deze website kom, krijg ik de mededeling op het scherm, dat ik Flash Player niet heb geïnstalleerd. Wat kan ik fout hebben gedaan? Of kan het een fout zijn van Deezer of Flash Player?

8 jaar geleden
in: Internet
1.2K
SimonV
8 jaar geleden
Welke browser gebruik je? Heb je het probleem ook op een andere browser?
corzijlstra
8 jaar geleden
Internet Explorer.
corzijlstra
8 jaar geleden
Ik wist niet van andere browsers en wat het verschil is. Ik denk, dat ik die andere browsers niet heb gehad.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat heb ik ook wel eens met andere site's. Wat dan soms nog wel eens wil helpen, is bij je confugconfiguratie scherm, dan programma's verwijderen. En dan flashplayer zoeken. En dan verwijderen. Dan weer naar de site gaan en het opnieuw downloaden. Als dat ook niet werkt hetzelfde hierboven doen maar dan in een andere browser.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik wilde het proberen, maar als je inlogt met Google+ willen ze gelijk toegang tot de lijst met als je vrienden. Nee dus. Enge club.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Weg met Internet Explorer! Neem gewoon een browser met pepper flash, lekker makkelijk!

Het beste antwoord

Er kunnen verschillende zaken aan de hand zijn, aan Deezer ligt het in ieder geval niet.

Allereerst zou ik even naar de website van flash gaan om die proberen te updaten nogmaals. Deze kan je vinden op https://get.adobe.com/flashplayer/

Ik weet niet op welke OS je zit, Windows/Mac OSX/Linux/Whatever, maar ik zou ook even een andere browser proberen, Dus Chrome/Firefox/Internet Explorer.

Chrome download je hier:
https://www.google.com/chrome/browser/desktop/

Firefox download je hier:
https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/

Als het aan de browser ligt kan je ook proberen de browser te updaten, of kijken bij de plugins of er iets flash blokkeerd, een ad blocker oid.