Waarom kan ik dit boek (zie link) zomaar gratis downloaden via internet, terwijl ik in de boekhandel bijna 30 euro moet betalen?

Link: http://bit.ly/aZ3ZnH

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb even je link aangeklikt. Oke, je kunt veel bekijken, maar opslaan gaat je niet lukken en of het goed te printen is betwijfel ik ook nog (en als je het gehele boek al had kunnen printen, dan betwijfel ik of je veel goedkoper uitbent dan die 30 Euro als je de papier- en inktkosten meerekent).

Daarnaast zul je zien dat ten eerste niet alle hoofdstukken van dit boek online te vinden zijn (het boek uit de winkel is wel compleet). Andere hoofdstukken zijn hier online niet aanklikbaar.

Mocht je 30 Euro te veel vinden, kijk dan eens of ze het boek op marktplaats niet aanbieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat Google Books je de mogelijkheid geeft om het online te raadplegen. Dit wil niet zeggen dat je het kan opslaan, afdrukken of verkopen. Het drukken, inbinden en verdelen van boeken kost handenvol geld. In tegenstelling tot illegale downloads is Google Books perfect legaal, want je gebruikt het in principe alleen voor jezelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uh, je kunt het boek niet downloaden, alleen inzien. En als je even in dat boek naar beneden scrollt zie je dat een aantal pagina's (bijvoorbeeld 78-79) er niet in staan. Dus wie het helemaal wil lezen zal het toch moeten kopen.