Veroorzaakt www.twitter.com virrussen?

Dat zeggen veel mensen en kinderen die ik ken :S.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat zou natuurlijk best goed kunnen, want volgens mij zijn er nog maar heel weinig programma's zonder een virus te vinden op internet.

Zaak is gewoon dat je een goeie upgedate virus scanner hebt dan kan je al (bijna) niets gebeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan :-)

Andere antwoorden (3)

Twitter is op zich zelf geen virus... maar ze kunnen er wel op verspreid worden, net als bij de e-mail. gewoon goed kijken waar je op klikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een 17-jarige heeft uit verveling een Twitter Worm virus geschreven. Deze worm zorgt er voor dat profielpagina’s van Twittergebruikers besmet werden met cross-site scripting javascript code.

Deze code heeft als effect dat iemand die aangelogd is op Twitter.com, zonder het zelf te weten, wijzigingen aan zijn profielpagina aanbrengt en dat in zijn naam Twitter boodschappen verspreid worden met een ongewenste inhoud.

In eerste instantie was dit publiciteit voor de site Stalkdaily - een Twitter kloon, nadien verwezen de boodschappen naar Mikeyy Mooney, de vermoedelijke auteur van het worm virus.

Het bekijken van een profielpagina van een Twittergebruiker is bijgevolg voldoende om je eigen Twitter account ook te besmetten.

Uitleg over Twitter virus (video);
http://video.beveiligingnieuws.nl/video/194/Uitleg_over_Twitter_virus.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals Carina het al zij, zou ek aanraden een goeie virusscanner te gebruiken. zowel twitter als facebook en andere sites gebeurt er wel iets dat niet juist zit. Het is en blijft een www.