Hoe reply ik op een Twitter van iemand?

Als ik mijn Follower-tweets bekijk op Twitter.com, en op eentje reageer door Reply te drukken. Waarom staat die 'replie' dan niet als tweet op zijn Twitter? Moeten die soms goedgekeurd worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het bovenstaande antwoord klopt niet. Als je op "reply" klikt, komt er in je tweetveld een '@' te staan, en dan de gebruikersnaam. Als je je tweet dan post, komt er in je tweet een linkje naar het profiel van die persoon te staan,om aan te geven dat deze tweet naar die persoon gericht is, maar iedereen kan hem zien. In de rechter colom van het scherm staat een link "direct mesages", waarmee je privé-berichten kunt sturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je op reply klikt en iets typt, dan ziet alleen degene die deze tweet heeft getypt dit. reply is namelijk een direct antwoord naar diegene toe.

Toegevoegd na 4 minuten:
Dit zul je wel op jouw twitterpagina moeten kunnen lezen, maar niet op die van anderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dit zelf ook vreemd. Want op TWitter is het heel erg moeilijk om conversaties te volgen. Op Kwekker (http://kwekker.shoutem.com) kun je onder een bewuste tweet een link zien naar het onderwerp waarop gereageerd wordt en op Twitter niet, dat vindt ik wel een gebrek want je weet eigenlijk nooit waar het over gaat!