Hoe zet ik mijn bedrijfsnaam onder outlook.com?

Als ik een mail ontvang van een bedrijf zie je meteen dat het maaltje van dat bedrijf is door hun naam die in de mail staat hoe stel ik dat bij outlook.com in? zie voorbeeld in de afbeelding.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
4.9K

Het beste antwoord

Klik op je naam rechtsboven bij Outlook.com
Kies dan "Accountinstellingen".
Login ter beveiliging
Kies "Uw gegevens bewerken"
Kies daarna Weergavenaam -> Bewerken.
Voer hier je bedrijfsnaam in.

Toegevoegd na 3 uur:
Eventueel kun je een alias toevoegen.
Een alias is een extra e-mailadres dat hetzelfde Postvak IN, dezelfde lijst met contactpersonen en dezelfde accountinstellingen gebruikt als het primaire alias. Je kunt je met elk alias bij je account aanmelden, het wachtwoord is hetzelfde. E-mail versturen vanaf een alias kan via Outlook.com, via een e-mailapp als Outlook en vanaf je mobiel.

Klik weer op Accountinstellingen.
Klik op Overzicht.
Klik op Aliassen toevoegen of wijzigen en vervolgens op Alias toevoegen.
Typ een nieuw e-mailadres en klik op Alias toevoegen. Als het adres dat je wilt gebruiken al in gebruik is, wordt je gevraagd een ander adres op te geven.
Of kies een bestaand e-mailadres als een Microsoft-accountalias toevoegen, typ een bestaand e-mailadres en klik op Alias toevoegen.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok maar dan is mijn bedrijfsnaam voor iedereen zichtbaar ook als ik een mail stuur naar iemand privé waar bij ik mijn bedrijfsnaam niet zichtbaar wil hebben maar mijn mijn eigen naam.
gvrox
9 jaar geleden
@rait007 dan maak je toch een apart bedrijfs-account aan ?
SimonV
9 jaar geleden
Tja, je kunt maar één naam hebben...
Óf je moet steeds je naam even veranderen als je een bedrijfsmail stuurt, óf je moet een aparte account aanmaken.