Hoe zet ik mijn bedrijfsnaam onder outlook.com?

Als ik een mail ontvang van een bedrijf zie je meteen dat het maaltje van dat bedrijf is door hun naam die in de mail staat hoe stel ik dat bij outlook.com in? zie voorbeeld in de afbeelding.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Klik op je naam rechtsboven bij Outlook.com Kies dan "Accountinstellingen". Login ter beveiliging Kies "Uw gegevens bewerken" Kies daarna Weergavenaam -> Bewerken. Voer hier je bedrijfsnaam in. Toegevoegd na 3 uur: Eventueel kun je een alias toevoegen. Een alias is een extra e-mailadres dat hetzelfde Postvak IN, dezelfde lijst met contactpersonen en dezelfde accountinstellingen gebruikt als het primaire alias. Je kunt je met elk alias bij je account aanmelden, het wachtwoord is hetzelfde. E-mail versturen vanaf een alias kan via Outlook.com, via een e-mailapp als Outlook en vanaf je mobiel. Klik weer op Accountinstellingen. Klik op Overzicht. Klik op Aliassen toevoegen of wijzigen en vervolgens op Alias toevoegen. Typ een nieuw e-mailadres en klik op Alias toevoegen. Als het adres dat je wilt gebruiken al in gebruik is, wordt je gevraagd een ander adres op te geven. Of kies een bestaand e-mailadres als een Microsoft-accountalias toevoegen, typ een bestaand e-mailadres en klik op Alias toevoegen.

Bronnen:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100