Hoe verwijder ik mijn Daily Mugshot Account?

Ik heb een tijd geleden een Daily Mugshot Account aan gemaakt. Nu wil ik hem weer verwijderen, inclusief de foto's, maar op de site zelf kan ik geen enkele button of link vinden waar ik dit mee kan. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lieve avatar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Woezel en Pip als piraten! Dat krijg je, als je bij de kleuters stage loopt ;)

Het beste antwoord

Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met de beheerders van de site,met de vraag hoe je je account kan verwijderen.

http://www.dailymugshot.com/main/feedback