hoe plaats je een bericht op een pagina in blogger?

ik maak een blog en wil bepaalde berichten op een pagina zetten.
hoe doe je dat nu eigenlijk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
please iemand antwoorden

Antwoorden (2)

Blogger heeft pagina's en berichten. Berichten zijn de 'Blogs'. Pagina's zijn zoals contact, meer info enz.

Om een nieuw bericht plaatsen klik je op berichten en dan nieuw.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik weet hoe ik een bericht zet maar hoe zet je een bericht op een pagina anderen kunnen het wel antwoord op mijn vraag alstublieft
Het is precies hetzelfde alsof je een bericht post, maar je kan enkel de hoofdpost aanpassen aangezien een pagina eerder informatie bevat in plaats van elke dag een ander bericht.

Je kan bij je dashboard alles aan de linker kant zien juist?

Onder berichten staat pagina's.

Hier klik je op en je krijgt dan net zoals bij berichten een overzicht.

Klik op 'nieuwe pagina' en je bent bezig met een pagina te maken.

Het ziet er uit alsof je een normale bericht aan het typen bent, maar eens je deze publiceert komt er ergens waar jij je pagina's hebt willen laten zien, tevoorschijn.

Je moet ook eerst bij het gedeelte 'indeling' dat je helemaal onderaan kan vinden in diezelfde lijst, ook eerst kijken of je ergens een vakje met 'Pagina's' hebt gemaakt.

zo niet, moet je dat eerst doen anders zijn je pagina's nog altijd niet te zien op je blog.