Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een domeindoorverwijzing ongedaan bij mijndomein.nl of met DNS?

Ik heb een tijdje geleden mijn eigen domeinnaam door mijn server mijndomein.nl laten doorverwijzen naar mijn webwinkel. Deze heeft inmiddels een eigen domeinnaam en ik wil de doorverwijzing van mijn eigen domein naar de webwinkel ongedaan maken, maar het lukt mij niet om dat via mijndomein.nl te doen.

Op mijn vraag daarover werd mij gezegd dat ik dan de dns instellingen moest herstellen naar de standaardwaarden, maar ook dit werkt niet. Mijn domeinnaam blijft gewoon doorverwijzen naar de webwinkel.

Hoe kan ik dit oplossen en deze doorverwijzing dan wel ongedaan maken? Ik heb verder geen verstand van dns en durf er dan ook handmatig niks in te veranderen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap het niet helemaal.... Heb je twee 'eigen domeinen'?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja nu wel. Eerst had ik alleen mijn eigen domein, bijv. www.meandergoeievraag.nl. die ik toen via mijndomein.nl heb doorverwezen naar mijn webwinkel (heb jij mij toen nog mee proberen te helpen ;-). Nu ben ik inmiddels met de webwinkel overgestapt op de professionele versie waarbij ik ook een eigen domeinnaam daarvoor kreeg. Dat is dan nu bijvoorbeeld: www.meandergoeievraagshop.nl Ik heb dus nu mijn eigen domein voor mijn website (voor info ed.) plus een eigen domein voor mijn webwinkel. www.meandergoeievraag.nl