Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je startpagina ook fungeren als sitemap voor je website?

Het is en blijft een pagina met links die door Google gecrawled kan worden, toch?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
643

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan, maar meestal heb je niet een link naar alle pagina's op je startpagina.

Hierdoor zou bij een grotere website de startpagina onoverzichtelijk kunnen worden.

De startpagina is voornamelijk bedoeld om de bezoeker door de website heen te sturen en niet om hem zoveel mogelijk pagina's tegelijk voor te schotelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt de index van je pagina inderdaad zo inrichten dat deze feitelijk fungeert als sitemap. Ook is het mogelijk om de sitemap in een xml formaat te plaatsen op de server en ernaar te verwijzen in robots.txt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar ik heb zelf geen toegang tot een server omdat het om een website gaat dat in beheer is van andere mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je geen (vb FTP) toegang hebt tot een server kun je uberhaupt geen website online zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ZELF geen toegang. Het is een grote website met allermaal gebruikers. Je mag de site gebruiken en er een account aanmaken, maar het is niet je EIGEN website.
Ik ga http://www.expertpagina.nl gebruiken als sitemap, alle links van mijn website plaats ik daarop. Zo zal Google links vinden naar al mijn pagina's.
Ik zou dat niet doen nee. Het wordt heel onoverzichtelijk en brengt inhoudelijks niet het gewenste resultaat denk ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding