Wat betekent ¶m in een activatielink?

Een activatielink van mij werkt niet.
Ik denk dat dat is omdat mijn webmail-programma niet goed html kan weergeven.
In de actievatielink staat o.a:
&param
Ik denk dat er voor die & (en-teken + "amp" en dan ";";; 't lijkt erop dat GV 't ook niet goed kan weergeven) een bepaald karakter moet staan.
Welke?

Toegevoegd na 47 seconden:
Althans, bij de preview van de vraag werd & niet goed weergegeven. Nu de vraag gepost is, wel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
& is het en-teken: &.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heej ik heb de amp; strings gewoon weggelaten, en dan doet de link het wel. Dank!

Het beste antwoord

& is het '&' teken en param zal de desbetreffende parameter zijn. Mogelijk ben je bezig met 'Get' functies?

Groet,
Joep