Is Go Cards gratis?

Ik zie nergens staan dat je moet betalen maar ik zie ook nergens staan dat het gratis is.

Toegevoegd na 57 seconden:
Bij Go Cards kun je je eigen foto of kaart als e-card versturen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Het beste antwoord

Ja hoor, er staat wel vermeld dat het gratis is. Zie maar op https://www.google.nl/#q=versturen+go+cards : "Verstuur gratis de leukste e-cards voor alle gelegenheden".
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt. Heb ik weer eens iets over het hoofd gezien. Overkomt me wel vaker!