Hoe krijg ik betere wifi op mijn laptop?

Ik heb een laptop die goed werkt alleen de wifi is niet zo sterk. Het ligt niet aan de plek waar hij staat ofzo.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Hier idem, ik heb daarom bij voor een eurootje of 6 Action een wifi adapter gekocht, werkt als een tierelier.
http://www.maxxter.biz/default.aspx?op=products&op2=item&id=8280
Het heet dat je zo in kan pluggen maar dat is niet zo, je moet wel even een driver installeren maar dat is een fluitje van een cent. Er zit een cdeetje bij maar ik heb een laptopje zonder dvdspeler dus ik heb de driver even gedownload op bijgevoegde link.