Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Limited wil in deze context zeggen, geen verkeer voorbij de gateway(je router richting het internet) Dus alleen lokaal verkeer binnen je eigen subnet wordt nog gezien. Tal van mogelijke fouten kunnen daaraan ten grondslag liggen n.l: een verkeerd ingestelde DNS, onbereikbare DNS, geen carrier van je ISP, geen IP van je ISP gekregen, geen IP van je router gekregen, ATM van de ISP is niet bereikbaar wegens werkzaamheden, verkeerd ingestelde netwerk configuratie in Windows. etc. Middels deductie kun je erachter komen waar de fout zich bevindt. Het valt buiten de scope van deze vraag(en max 2500 karakter limiet op GV) alle mogelijke opties om dit op te lossen voor je uitéén te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding