Hoe verwijder ik definitief mijn HOTMAIL account?

Heb heel GV nagelopen maar kom niet verder dan het wachtwoord te wijzigen via account beheer. Graag een beetje in Jip & Janneke taal. Alvast mijn dank.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Het beste antwoord

Open hotmail (postvak in);
ga naar 'opties' (rechts boven);
kies 'meer opties' (uitklapscherm);
klik op mijn 'persoonlijke gegevens bekijken en bewerken';
voer je wachtwoord in als daarom gevraagd wordt;
Kies onderaan account sluiten en volg de verdere instructies.

Je account valt daarna in een quarantaine en zal na verloop van tijd (ik meen 3 maanden) worden opgeheven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon nooit meer er op komen en na 3 maanden is je account verlopen!