Waarom moet ik steeds inloggen als ik gmail via een snelkoppeling open?

Ik heb de link gekopieerd en op het bureaublad geplaatst, maar als ik op die snelkoppeling klik kom ik steeds weer op het inlogscherm. Ik heb de wachtwoord onthouden aangezet maar het helpt niet. Is er een manier waarop ik door op die link te klikken gewoon meteen inlog en naar mijn inbox kan?

Toegevoegd na 41 minuten:
Ik gebruik Internet explorer

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
3.8K

Antwoorden (1)

Die link daarin zit zeg maar een datum en tijd code en het is altijd een tijdelijke link
Zulke links worden op een gegeven moment gewoon ongeldig en vallen dus altijd terug op de hoofdlink
je kan je mail gewoon het beste bereik via of een app mail checker of de gewone www.google.nl link
Deze is gewoon je standaard
in de chrome browser ingebouwd
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beter nog, het is een https certificaat wat een beperkte levensduur heeft...In de link zit geen datum noch tijdcode..
capthavoc
9 jaar geleden
Dat is wel de betere uitleg in de praktijk zit inderdaad de code niet in de url maar goed dat wordt wel heel technisch.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou de link verklaren, maar het gebeurd ook als ik via mijn favorieten naar de mail ga
capthavoc
9 jaar geleden
Aangezien gmail webmail is kan je nooit een https link vastzetten door hem simpelweg in favorieten te zetten
Het zou dan wel heel eenvoudig zijn de url te kopieren en in een andere pc zomaar je email te hacken. ik werk zelf niet meer met internet explorer dus weet niet of daar een betere optie is
ik begrijp dat je liever je mail wilt lezen zonder je browser eerst te moeten openen ? wat tegenwoordig bijna standaard is Dan zou je gebruik moeten maken van een email programma
outlook office o.i.d hou er dan wel rekening mee dat als je meerdere apparaten oa smartphone gebruikt dat, als je niet je mail op de server laat staan dat je
mails mist
en andersom dat je dan ook last kan krijgen dat mails constant dubbel binnen komen ik raad je als je gmail hebt toch google chrome aan
en gewoon de webmail te gebruiken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nouja ik gebruik wel chrome maar ik vraag dit voor mijn ouders, die nog wel explorer gebruiken en niet van plan zijn om over te stappen. Ze hebben gewoon een snelkoppeling op het bureaublad staan maar als ze eerst de browser opstarten en dan naar de mail gaan (wat ik bijvoorbeeld wel altijd doe) dan moeten ze ook steeds inloggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Trouwens, ik heb de beveiliging van explorer iets lager gezet en tot nu toe logt hij nog wel automatisch in maar dat ga ik vanmiddag nog even testen.