Hoe krijg ik mijn youtube Account terug?

Ik ben m'n e-mail adres van het account vergeten, en weet niet welk reserve email adres ik heb gebruikt....

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
bamibal
9 jaar geleden
Je bent dus twee e-mailadressen en wachtwoorden vergeten? Dan vraag je er natuurlijk wel een beetje om.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Herstellen is mogelijk. Moest ik eind 2012 ook noodgedwongen doen, moet je een paar gegevens schatten (moet je dus wel ongeveer weten) en dan heb je je account weer terug: https://support.google.com/youtube/troubleshooter/3219097?hl=nl&rd=2#ts=3309345.

Het beste antwoord

Dan laat je hem toch een email sturen naar je reserve adres? Dan kijk je op alle mogelijke adressen of hij er bij staat. Anders heb je nog een mobiel nummer opgegeven? Anders zou ik het niet weten. Contact opnemen met Google.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gwn goed