kan ik te weten komen op welke websites iemand surft (op mijn pc en account) als deze de geschiedenis telkens wist?

9 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou in het register van de computer kunnen zoeken daar vind je welke websites ooit bezocht zijn. Ik weet niet of je ze allemaal gaat vinden. Het is ook niet mogelijk om te zien wanneer deze bezocht is. Zoek regedit op de computer. Open het en druk tegelijk op ctrl en f. Geef een website in die hij/zij vaak bezoekt en druk op enter. Je komt op de plaats die je zoekt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.spytech-web.com/download.shtml#spyagent
Dit kan je uittesten. Ik weet niet wat je bedoelingen zijn. Gaat het hier om een kind, dan is er software genoeg een volwassene... Dan heb je iets als dit nodig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je iemand op je PC laat werken is het niet erg ethisch om vervolgens te gaan kijken wat diegene precies heeft gedaan. Wat anders ie het als iemand zonder jouw toestemming op je PC werkt, of als je vermoedens hebt dat diegene laakbare handelingen verricht (zoals bv. het installeren van een virus). Maar is een gesprek hier in eerste instantie niet een betere optie?
liveisgreat
9 jaar geleden
Sandokan, ik stelde deze vraag omdat iemand in een vraag aangaf dat hij bij iemand anders makkelijk de geschiedenis kon nagaan, ook al was deze gewist.
leek me wel interessant om te vernemen hoe je dat doet.
mocht ik ooit behoefte hebben om iemands gangen na te gaan, zal ik zelf wel bepalen welke weg ik hierbij volg. maar toch bedankt voor de tip.

Antwoorden (3)

Dat ligt eraan. Sommige browsers bieden de mogelijkheid bijvoorbeeld de tijdelijke bestanden te verwijderen. Doet hij dit niet, dat kun je daaruit opmaken welke pagina's er zijn bezocht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het probleem is juist dat hij dat wél doet....
Bij Chrome wordt de geschiedenis onder windows 7 hier bewaard:
c:\Users\\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\

Je zou een klein batch bestandje kunnen schrijven die met regelmatige interval( bijvoorbeeld 1 minuut) deze map kopieert naar een andere locatie.

Als hij nu zijn geschiedenis wist dan heb je in iedergeval een kopie die je dan weer terug kan zetten om te kijken wat hij/zij bekeken heeft....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er bestaat een programma dat heet Parental Control.
Dit registreert alle toets-aanslagen, websites en pc activiteit op de achtergrond en is alleen te zien door een speciale toets combinatie tegelijk in te drukken.
Op deze manier kan alleen degene die het installeert precies zien wat er gebeurt op een pc.