Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe heet het filmpje waarin een lid van de ku klux klan zelf zwart blijkt te zijn?

Vandaag heeft iemand mij een filmpje laten zien op internet. Ik kon niet horen wat er werd gezegd omdat er nogal harde muziek aanstond, maar je zag mensen van de ku klux klan aan een tafel zitten. De persoon aan het hoofd van de tafel was wat aan het vertellen tegen de anderen, en aan het eind deed hij zijn kap af en bleek hij zelf een zwarte man te zijn. Het was trouwens maar een kort filmpje, hooguit 15 seconden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
675
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Toevallig had ik het laatst met iemand over zo'n soort filmpje. Ik herinner mij iets van een hele groep kkk-ers aan tafel, in hun lakens. En dan zit er inderdaad een zwarte vent onder zo'n laken. Ik dacht dat het een reclame geweest was van Centraal Beheer of Delta Lloyd. Maar ik weet het niet zeker, meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoe jij het omschrijft komt inderdaad wel overeen met wat ik bedoel. Ik zal even kijken of het klopt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kan ook de film Blazing Saddles kunnen zijn, zie de link voor de scene.
http://www.youtube.com/watch?v=nB1E0oAAc-w
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dit is hem ook niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is dan misschien niet wat ik zoek, maar de film is echt grappig. Beste antwoord dus.

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je op zoek bent naar Dave Chappelle een amerikaanse comedian.
De clip heet geloof ik white is right.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, het filmpje wat ik bedoel is een stuk korter en je ziet alleen maar een aantal kkk-leden aan een tafel zitten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding