Als je telefoon op vliegtuigstand staat en je hebt geen WiFi kost het dan nogsteedsgeld???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
3.2K

Antwoorden (3)

Nee, in vliegtuig stand heb je (iig op mijn mobiel) niet de mogelijkheid om op internet of een app met internet te gaan. Dus dan hoef je niet te betalen lijkt me.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het goed is kun je geen mobiele data (3G) gebruiken als je mobiel op vliegtuigstand staat. Dus dan kost het je natuurlijk ook geen geld!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vliegtuigstand schakelt alle verbindingen uit. ook je wifi. het kost dan dus ook geen geld meer aangezien er geen verbindingen meer zijn.

Het enige wat je mogelijk nog moet betalen zijn je abonnementskosten, maar die zijn bij geen gebruik elke maand hetzelfde. :)