Hoe verwijder ik een hele serie rode vlaggetjes in postvak in van Windows Live Mail zo snel mogelijk?

Toegevoegd na 12 uur:
Van Hotmail dus

9 jaar geleden
in: Internet
4.1K
corzijlstra
9 jaar geleden
Ik kan mij niet voorstellen, dat niemand hier op een antwoord weet. Veel mensen hebben toch Hotmail? Het kan ook zijn, dat die serie rode vlaggetjes niet snel te verwijderen is. Maar zeg het dan. E-mails met vlaggetjes staan bovenaan, ook van e-mails uit b.v. het jaar 2011. Als ik dat vlaggetje erwijder, kom ik plotseling in de oude e-mais uit 2011 terecht. Dan moet ik een hele grote rij door om weer bij de overige vlaggetjes uit te komen, Beter kan ik dan de computer afsluiten en dan weer aanzetten. Maar dat gaat ook niet vlot.

Antwoorden (1)

Als ik het goed herinner, kan je op het vlaggetje zelf drukken voor enkele berichten,

voor meerdere, selecteer het hokje ervoor, ga dan naar de 3 bolletjes bovenin en klik op markering verwijderen. (Webversie)

voor meerdere, selecteer het hokje ervoor, druk rechts onderin op het vlaggetje met de tekst eronder 'markering verwijderen'. (Windows 8 app versie)