hoe zet ik muziek uit een app over op een andere telefoon?

ik heb momenteel een iPhone 4 en gebruik daar de app : Music D/L om muziek te downloaden. Ik heb daar veel muziek in zitten en ik krijg nu een Samsung galaxy S5 en wil die muziek dus overzetten. Hoe doe ik dat ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Antwoorden (2)

Ligt eraan of je muziek online opgeslagen is of dat het in je mobiele geheugen zit, als het online is, bijv: spotify, itunes, andere apps, dan is het gewoon inloggen en luisteren, gebruik je een downloader, dan zou je het opnieuw moeten downloaden, want iphone gegevens kunnen niet gecrackt worden om over te zetten tenzei je een hack toevoegt maar dan reset hij helemaal. ik zou als ik jou was overgaan naar het online geheugen, neem spotify, wil je het toch gewoon op je mobiel zelf, gebruik dan op je computer: google chrome, download de extensie: Grooveshark downloader (oranje logo met wit slotje) en grooveshark.com download daar je nummers en zet je over op je s5. succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1. Koppel je iPhone via kabel aan je pc
2. Ga met iTunes naar je iPhone en klik op je apps. Onderaan zal staan: Bestandsdeling
3. Klik op Music D/L en selecteer aan rechterkant onder Documenten een willekeurig muziekbestand
4. Houd Ctrl in en druk op A
5. Sleep nu alle geselecteerde bestanden naar bijvoorbeeld een map op je bureaublad.
6. Als alles is overgezet ontkoppel je je iPhone.
7. Sluit nu je Galaxy S5 aan.
8. Sleep nu de map die je op je bureaublad hebt gezet naar je Galaxy S5.
9. Als het goed is word alle muziek nu gekopieerd naar je nieuwe mobiel