Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een site die consumenten meld wanneer een product de de laagste prijs tot nu toe heeft?

Er zijn veel sites die je de beste prijs op dit moment van een product laten zien.

Alleen fluctueren prijzen soms en is het moment van aanschaf ook belangrijk om het product voor de laagste prijs te kunnen kopen.

Mijn vraag is dus of er een site is die melding geeft bij een pricedrop naar een lagere prijs dan ooit daarvoor.

Het viel me op dat de nieuwe imac bijv een paar weken 1500 euro koste, maar de prijs alweer opgeschroefd is naar ruim 1600 euro. Als een site dit voor jou in de gaten houd ( als je ook favorieten in kan stellen, zowel specifiek product als product groep en wat daar tussen in zit (je zoekt bijv een 32 inch tv met iig 100 hertz, WiFi , local dimming etc)

Bestaat zo'n site?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kijk eens naar : http://www.promobutler.be/nl/

Ik ben benieuwd of dit beäntwoordt aan hetgeen je wil .

Succes .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tweakers heeft dat. Klik een item aan wat je wil hebben en klik op prijsalert. Daar kan je een prijs onder de laagste prijs invullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik doel meer op een marktplaats achtige opzet waarbij inloggen of zelf favorieten aangeven niet nodig is (wel mogenlijk uiteraard). kunnen browsen door categorieën zonder van te voren een merk of model perse te willen hebben.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding