Hoe maak ik ook alweer een tegel in Menu Start van een site?

Ik kan op de site gaan staan en met de muisknop klikken maar dan gebeurt er niets dus kennelijk moet het anders.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens het tabblad de verslepen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor je reactie, ik ga het proberen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik krijg het tabblad ook niet versleept. Zou het aan mijn muis liggen? Die werkt verder goed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De kans is klein dat het aan je muis ligt. Ik zou geen andere oplossingen meer weten.

Antwoorden (2)

Je moet op je rechtermuisknop klikken en dan kiezen voor de optie vast maken aan startmenu
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb die optie niet. Kan alleen aan favorieten toevoegen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gebruikt u google chrome?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en bedoeld u met start menu de balk onderin of wanneer u internet opstart u dan meteen die pagina krijgt. Als u dat bedoeld kunt u helemaal rechts bovenin op die 3 streepjes klikken en dan naar instellingen
De optie:
-Bij opstarten
-Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen en dan op het
blauwe gedeelte klikken: Pagina instellen
Het hangt er vanaf welke browser je gebruikt.

In Edge is het het makkelijkste: klik op het men (drie stipjes rechtsboven) en dan 'Pin this page to Start'.

Welke browser gebruik je?