Kan ik in Google Drive vrienden en familie toegang geven tot een map? Bijvoorbeeld een fotomap om foto's gezamenlijk te kunnen delen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Antwoorden (1)

Ja dat gebruik ik ook:
Rechter muisknop op folder klikken > delen (of gewoon rechtsboven "delen" als je in de map zit).

Toegevoegd na 2 minuten:
Daar kun je aangeven "lezen", "bewerken" etc. Ik weet overigens niet meer of dit ook geldt voor gebruikers die geen google account hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar kun je als derde persoon ook foto's toevoegen aan de fotomap in Google Drive (stel dat je ook beschikt over een Google-account)?