Hoe kan ik instellen dat mijn Vodafone Mobile Connect USB zich niet met een buitenlands netwerk zal verbinden als ik in een grensstreek ben?

Ik wil graag voorkomen dat ik middels de 'roaming-service' tegen onvoorziene uitgaven aan loop.

Hoe kan ik instellen dat er geen verbindingen worden gelegd met buitenlandse netwerken?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik heb het hier over een laptop met mobiel internet middels een UB stick

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Blz 10 (PDF via de link), bij geavanceerde instellingen wordt dit uitgelegd. Je kan de verbindingen in het buitenland simpelweg gewoon uitschakelen bij 'Verbindingen beheren' tabblad 'Buitenland'. En even controleren of je er een melding voor krijgt bij: 'Eigenschappen' -> 'Best connected' tabblad 'Melden'. Succes!

Bronnen:
http://www.vodafone.nl/Vodafone/pdf/Vodafo...

Automatisch netwerk zoeken uitzetten!

Ik woon in de grensstreek en heb hem op handmatig staan anders krijg ik de hele tijd sms'jes van welkom in Duitsland en welkom in Nederland Toegevoegd na 1 uur: schakel het automatisch kiezen van beste verbinding uit beschikbare draadloze netwerken geavancerde instellingen wijzigen draadloze netwerken eigenschappen verbinding daar het vakje uitvinken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100