hoe blokkeer je iemand zijn emaol adres op Gmail ?

Ik krijg steeds emails van een of ander computertje binnen , en ik kan ze niet blokken , weet iemand hoe dit moet ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als het spam is kan je het volgende:
Gmail probeert spam uit je Postvak IN te weren, maar soms komen er toch berichten in terecht. Doe het volgende als er een spambericht in je Postvak IN staat:

Open Gmail
Selecteer het bericht dat je wilt rapporteren.
Klik op de knop Spam Report spam icon in de werkbalk boven je e-mailberichten.
Als je het bericht hebt geopend, kun je het ook als spam rapporteren door op dezelfde knop Report spam icon te drukken.
Wanneer je spam of phishing rapporteert, kunnen wij deze e-mails in de toekomst als spam identificeren.

Zie ook eens verder in bron:
https://support.google.com/mail/answer/8151?hl=nl
fremar
9 jaar geleden
In Gmail kan je helaas geen afzenders blokkeren. Maar je kunt wel een filter maken voor dit adres, waardoor die berichten vanzelf in de prullenbak komen en niet meer in je Postvak IN.
Open een van die berichten en klik bovenaan op de knop 'Meer'. Klik dan op 'Berichten zoals deze filteren'. Bovenaan in het vakje 'Van' zie je al het adres staan.
Klik op 'volgende stap', plaats een vinkje naast 'Verwijderen' en klik op 'Filter maken'.
Alle berichten die van dat adres komen zullen voortaan automatisch naar 'Prullenbak' gaan en worden na 30 dagen door Google verwijderd.
Amadea