Dit is het geval als de webdesigner een lettertype gebruikt heeft dat niet op jouw computer geïnstalleerd is.
Een goede webdesigner die een apart lettertype wil gebruiken, geeft normaal gezien alle informatie over dit lettertype mee in de stylesheets. De meeste browsers kunnen het lettertype dan juist weergeven zonder dat het op de computer staat.
De webdesigner van het voorbeeld dat je meestuurt zal dat vergeten zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk niet dat FACEBOOK bij jou er ook zo uit ziet? want ik heb dit namelijk ook op facebook zie andere foto
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet er inderdaad een andere oorzaak zijn. Je had inderdaad vermeld 'op iedere website'. Ik heb dat over het hoofd gezien.
Welke browser gebruik je? En heb je het ook in andere browsers?