Wie heeft de mooiste avatar op goeievraag?

Is het die Sinterklaas die iedereen begroet voor hij antwoordt, of toch die vent met de apenfoto? Of die brakende Aziaat voor de McDonalds, de windmolen, of de Aziatische tekens? Of toch die charmante dames die gewoon hun echte foto posten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Welke vent met die apenfoto?

Het beste antwoord

Voor deze vraag heb ik héél lang moeten rondkijken, rondzoeken en snuffelen.
Na lang wikken en wegen, heb ik een lijstje erbij gepakt, gerturfd en heb ik mijn conclusie eindelijk kunnen maken.

Iedereen heeft de mooiste. Iedereen vindt zijn eigen mooi. Anders heb je' m niet.
En om eerlijk te zijn vind ik ze allemaal mooi.

Ik heb zelf gekozen voor een foto van mijn eigen oog met het idee dat alles waar ik mijn antwoord op geef, het mijn mening is. ik "zie" het op een bepaalde manier.

Óh, echt ik denk TE veel na. Ik stop er gelijk mee ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is dit joun oog..!? oke ben jij albino ofzo. of is dit negatief.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha nee eerst in picasa gezet (foto programma van google) en dan "kleur focus". dan laat ie nog een klein stukje in kleur.
Vervolgens de kleur bewerkt. Ik heb gewoon blauwe ogen hoor ;)

Andere antwoorden (18)

Ik vind mijn eigen avatar het mooist, anders had ik een andere gekozen.
De reden dat ik hem zo mooi vind is dat deze Neanderthaler er enerzijds zo afzichtelijk en anderzijds ook zo vriendelijk uitziet. Ik hou wel van dergelijke tegenstrijdigheden.
Bovendien vind ik het wel aardig dat een uitgestorven familielid gewoon kan meekomen in het Internet tijdperk. Hij heeft het toch aardig snel opgepakt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die van mij natuurlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bob Dylan hier links natuurlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
origineel hè
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, ik vond de mijne gewoon leuk. Maar ik vind andere soms erg origineel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die van mij betekent Dubbel Geluk. Mijn sterrenbeeld is tweeling, en ik heb de neiging alles in tweevoud te doen: 2 salontafeltjes, 2 dezelfde stoeltjes, vazen, kandelaars, noem maar op. Maar mijn 2 zonen zorgen echt voor mijn dubbel geluk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ikke ikke!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, Lijkt me duidelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik moet zeggen dat ik jou "MC escher" avatar ook best mooi vind. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind hem niet de mooiste, maar het is zeker wel degene die de meeste vragen oproept, want wat is het nou? Die van sjors dus......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij die van mij heb je wel meteen het idee dat je met een intelligent persoon te maken hebt, dus daarom vind ik die van mij het mooist.

Alhoewel die Mc Asia ook direct een goede indruk geeft van de persoon.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
<--Deze natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laten we deze niet vergeten... moet je deze foto eens in het groot zien, prachtig !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die van mij oogt niet mooi, maar hij heeft een doel. Mijn eerste vraag op goeievraag ging over het uitroeien van zevenblad. Heb hiervoor vele goede tips gekregen (waarvoor mijn dank!) Nu moet ik aan de slag. Elke keer als ik het onkruid tracht te ontvluchten door vragen zoals deze te gaan beantwoorden, wordt ik door deze avatar erop gewezen dat ik eigenlijk spijbel. Dat is toch ook mooi!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooi weet ik niet. Wel de leukste wellicht?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die van che. :)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
che heeft de mooiste avatar!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Chaticteddy;

Ik natuurlijk, want anders had ik wel een andere gekozen.