hoe krijg ik een EIGEN website?

ik wil een website maar zonder dat gedoe via een andere site, misschien kan het met word?

Toegevoegd na 1 minuut:
en ik ga niets betalen

Toegevoegd na 45 minuten:
ook een eigen domeinnaam!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wil alles, en het mag niets kosten ... tsssk typische Nederlander weer. FYI mijn server (google: VPS+hosting) kost mij 214 euro per jaar en dat is inclusief het tientje voor het NL-domein wat je sowieso altijd kwijt bent. En als je ergens NIET je pagina mee moet bouwen is het Word. (google: WYSIWYG+HTML+editor)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je er al uit wat je gaat doen?

Het beste antwoord

Hier kan je een TK site maken gratis natuurlijk.
En hij is in het Nederlands, kan ook handig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Van je provider heb je een plekje gekregen, zet daar je site op en je bent online... Wel Google Adsense toevoegen, dan verdien je nog wat...

hoe je de site moet maken dat vroeg je niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met word kun je ook een website bouwen
kijk eens op de website www.mijnhomepage.nl
daar staat alles over het maken van een homepage
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan begin door aan software te komen om een website te bouwen of je schrijft het zelf en vervolgens download je dat naar je provider en koopt een domein waar je het plaatst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*download = upload // * koopt = huurt ... je moet elk jaar weer betalen voor je domein.
http://www.webklik.nl is een hele goeie site waar je een gratis een web site kunt maken. Ze hebben vele goeie tempplates, en pagina's maken werkt er net als een word-document opmaken.

Als je wat meer kennis hebt over web building, dan kan je best naar een hosting service zoeken.Ik gebruik zelf http://www.x10hosting.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.mysites.nl/
Kun je GRATIS een site aan maken en is helemaal niet moeilijk en heel erg duidelijk! ik kan het ook duss ;)

http://overuitvindenvanleonie.mysites.nl/ Mag me altijd vragen als je er niet uitkomt ;)

Toegevoegd na 15 uur:
Voor een domeinnaam moet je betalen.. enkele euro's per jaar geloof ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met picasa kun je een website genereren.

Hieronder heb je een duidelijke uitleg: en gratis :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf werk ik veel met everyoneweb.com. Eenvoudig en voor niks, in meerdere landen. Wel wat beperkt, vooral doordat een formulier alleen werkt met Internet Explorer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wilt een gratis website maken. Je wilt dus een website zonder ervoor te hoeven betalen. Op internet zijn er talloze services waar je zelf heel makkelijk en snel zonder kennis van webdesign of HTML je eigen website kan bouwen. Hieronder heb ik een link toegevoegd met uitleg hierover. Een gratis domeinnaam krijg je er zowiezo bij. Hoef je je dus geen zorgen over te maken. Gebruik gewoon de verschillende website services waar je een site kan maken. Je zou zelfs gratis een blog kunnen beginnen op Blogger.com. Een blog is nog makkelijker te beheren. Als je ook geld wilt verdienen met je website, gebruik dan Google Adsense of Affiliate programma's zoals PayPro.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan ook met Microsoft Word, maar daarmee is het bewerken van de website een lastig karwei. Raad je dat niet aan. Er zijn wel services te vinden die net zo eenvoudig werken als MS word.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het is lastig met Word omdat de code achter de website (de broncode) helemaal door mekaar wordt gehusseld waardoor het bewerken van de website lastiger wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van NING? http://theningmistress.nig.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je wat leuk is,

om je eigen blogspot te maken.

het is gratis,
en heel gebruiksvriendelijk.

je kunt het aanpassen, veranderen van stijl en tekst wanneer je wilt.

er kunnen berichten op worden achtergelaten en ook jijzelf kunt reageren via je eigen website.

Je website heet dan: www.verzineenaam.blogspot.com

bv. www.goeievraag.blogspot.com

kijk even op de site van blogspot (ik heb de bron erbij gezet), of het wat voor je is.
(je kunt het ook eerst met een blogspot proberen, die kun je er later 'bij' houden, als je meer wilt!)

succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.wordpress.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op punt.nl kun je je eigen website maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
appeltje eitje met http://www.jouwweb.nl/home
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via http://www.multimania.nl/ kun je gemakkelijk een gratis eigen website maken. Als je een eigen domeinnaam wilt, moet je daar wel wat voor betalen. Maar je kunt ook een eigen gratis domein aanvragen en dat naar je gratis website doorlinken. Kijk hiervoor bijvoorbeeld op www.dot.tk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op www.weebly.com simpel en mooi vorm gegeven.

Voor je eigen domeinnaam meld je je aan: dot.tk
dus dan kies je voor www.IKMAGZELFWETENHOEMIJNSITEHEET.tk

Alles gratis, simpel en voor niets!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.wepje.com is van een vriend van mij en ontworpen voor mensen met weinig technische kennis die zelf gemakkelijk een site willen bouwen...

Je kunt er alles instellen via een 'drag & drop' menu en standaard dingen als, photoslideshows, videoplayers, texten links,afbeeldingen en RSS feeds toevoegen...

Het is uiteraard gratis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan in word. Het kan zelfs in Notepad ; maar dan moet je wel weten wat je doet en je flink verdiepen in HTML.
Er zijn echter uitstekende gratis sitebuilders waarmee je uit de voeten kan. Ik werk al een heel tijdje met NVU van Mozilla ; ondersteunt CSS, en is met een zeer basale kennis vanHTML (maar ook al zonder) uitstekend te gebruiken.

Je kunt gratis laten hosten bij je provider (meestal), dus dat kost je niks. Heb je wel een knetterlange URL.

Wil je een eigen domeinnaam, dan zul je toch de poeplap moeten trekken, want DIE zijn niet gratis. Hooguit onder een 'gratis' host, waarbij je dus weer met die lange URL zit (jouw domein met de naam van de host erachter).

Niet betalen en een eigen domeinnaam gaan dus niet samen. Voor de rest zijn er mogelijkheden te over. Zolang je maar aan die drie dingen denkt :

- site bouwen
- site laten hosten
- domeinnaamregistratie

Vanaf een euro of drie per maand (voor niets gaat nu eenmaal de zon op) ben je helemaal op eigen benen op Internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer deze eens zie link

Toegevoegd na 6 uur:
oops link foutje de link is hersteld ;)))))
capthavoc