Wat is de goedkoopste webhoster die PHP ondersteunt en een eigen mailbox heeft?

Hoeft geen hele grote opslag te zijn. Het gaat om een kleine website met eigen domeinnaam en een mailbox. De site gaat uit 5 pagina's bestaan zonder foto's en een invul formulier die naar de mail gestuurd word.

9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Ik gebruik zelf Neostrada, er tevreden over en vanaf 1 euro per maand (ex btw) voor opslag, met mailbox.
Voor een domein naam is Argeweb erg goedkoop, dit gebruikt een kennis van mij.

Je kan een domeinnaam van Argeweb koppelen aan een webhosting pakket van Neostrada.
Jaspro101
9 jaar geleden
Bij Falconweb.nl heb je een kleine website voor 10 euro excl. btw per jaar als je gebruik maakt van een kortingscode WEB2014

Inclusief het domein, dus dat lijkt me wel oké.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik Antagonist, simpel om te gebruiken.

https://www.antagonist.nl
voor 2,50 p/m
3 GB opslagruimte
60 GB dataverkeer
Gratis domeinnaam
25 e-mailadressen
15 MySQL-databases

voor 4,95 p/m
Onbeperkt opslagruimte
Onbeperkt dataverkeer
Gratis domeinnaam
Onbeperkt e-mailadressen
Onbeperkt MySQL-databases

voor 10,95 p/m
Onbeperkt opslagruimte
Onbeperkt dataverkeer
Gratis domeinnaam
Onbeperkt e-mailadressen
Onbeperkt MySQL-databases
Max. 5 websites hosten
https://www.antagonist.nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruikt http://LNB-hosting.nl, en dan het gratis pakket. Je krijgt veel features, naast PHP namelijk ook MySQL en 2 GB geheugen.