Wat is een goede site voor het zoeken naar een kamer/studio/appartement waar je het aantal personen in kan vullen?

Ik ben op zoek naar een kamer (oid) in Utrecht voor 2 personen. Nu loop ik tegen het probleem aan dat je op weinig woning- en kamersites de keuze voor 2 personen hebt. De enige site die ik heb gevonden is kamernet.
Weet iemand er meer?

Toegevoegd na 8 minuten:
Er zijn namelijk veel mooie studio's en kamers beschikbaar voor een goede prijs, maar helaas maar geschikt voor 1 persoon (vaak vanwege onderhuur)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (2)

Funda.nl is een woningwebsite waar je allerlei eisen in kan vullen. Niet per se het aantal personen, wel het aantal kamers en de prijs die je wilt betalen.
Zorg wel dat je de zoekfuncties ook op 'huren' zet, want de koopwoningen verhuren ze niet, daarom zijn ze ook te koop ;)
Jaap.nl is een soortgelijke site, die werkt ook altijd wel heel prettig. Heeft soms net even wat andere dingen dan funda.

Mocht je er dan nog niet uitkomen kan je ook verschillende makelaars laten weten waar je naar op zoek bent. Dan geven zij wel aan of ze wat voor je hebben of niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk: bij uitgebreid zoeken kan je allerlei dingen invullen (ook minimale en maximale prijs).
Links staan tabbladen 'koopwoningen' 'huurwoningen' 'nieuwbouw' 'recreatie' en 'europe'. Klik daar 'huurwoningen aan.
Zoals ik het nu zie zijn er meer dan 25.000 huurwoningen in Utrecht (ik heb nog geen minimum- en maximumbedrag ingevuld en heb ook 'utrecht' gedaan en geen wijk in utrecht).

Toegevoegd na 3 minuten:
Tip: doe ook een minimumprijs, anders denk je iets heel goedkoops te hebben gevonden maar blijkt het soms een garagebox ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben tegen precies hetzelfde probleem aangelopen. De meeste kamerverhuurders willen maar 1 persoon en een extra persoon is dan geen optie. Kamernet doet dit heel goed maar die woningen zijn vaak snel weg en/of heel duur. Kijk daarom even op de website van Interveste of Directwonen. Interveste verhuurt veel "echte" woningen en geen kamers, maar bijna alles is tijdelijk ( kan zijn dat je er na een jaar weer uit moet, al regelen ze wel een nieuwe woning voor je). Je betaald dan wel echt een ontzettend lage minimumprijs van bijvoorbeeld 120 euro per persoon. Alles is sowieso groot genoeg voor twee kamers.
Bij directwonen heb je ook gewoon vaste woningen en kamers, en staat er aan de zijkant een optie voor hoeveel mensen het huis geschikt moet zijn. Beide sites hebben weliswaar een inschrijfbedrag (stom!) maar ze zijn volledig betrouwbaar en kunnen je echt verder helpen. Succes!