Waarom zegt de Windows 8 Store dat ik geen internet heb terwijl ik dat wel heb?

Alle windows 8 apps zeggen dat ik geen internet heb, maar ik kan met dingen op het bureaublad wel gewoon internetten. Ook in de webbrowser.
Ik heb niks veranderd ofzo voordat dit gebeurde, want ik kon eerst wel gewoon internetten met windows 8 apps.

Dit heb ik al geprobeerd:
De datum en tijd goed zetten.
De internettijd bijwerken.
opnieuw opstarten.
WSReset.exe openen, ook in de opdrachtprompt.
Proxy settings gecheckt.
Firewall uitzetten, Avast antivirus uitzetten.
Van Live account naar lokaal account.

Maar niks heeft geholpen, de apps zeiden nog steeds dat ik geen internet had!

Heeft iemand dit ook gehad en opgelost? Hoe dan. Of weet je gewoon hoe het moet? Hoe!!!!!!! Ik wil weer in de store!!

Toegevoegd na 23 minuten:
Het is windows 8.1 trouwens

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (1)

Kijk bij de wifi of LAN instellingen, als die aangeeft dat er 'limited' staat, dan moet u de kast van de provider resetten: stekker er uit, wacht 10 seconden, stekker er in en wacht tot alle lampje branden. Dus niet de router maar de 'hoofdkast'