Ontvangt degene die je tel nr geblokkeert heeft wel je smsjs op je tel nr ?

Bedoel op haar telefoon smsjs sturen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
162.2K

Antwoorden (3)

Nee. Wanneer een telefoonnummer geblokkeerd is dan worden alle oproepen, facetime gesprekken en berichten van dat nummer tegengehouden.

Als jij die persoon een bericht wilt sturen kan je dat het beste per post doen, en de envelop dan door iemand laten schrijven wiens handschrift zij niet kent.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel als alleen de uitgaande oproepen etc zijn geblokkeerd!
Er zijn 2 manieren van blokkeren, de ene is een blokkeerlijst in de telefoon waarbij de telefoon bij binnenkomende berichten kijkt of het nummer dat er bij zit geaccepteerd is. De andere kan via de provider. Dan worden geblokkeerde berichten ook niet naar de telefoon gestuurd.

Als iemand jouw nummer heeft geblokkeerd op zijn/haar telefoon en je naar diegene een sms stuurt dan komt die niet aan bij die persoon. Alles wat van het geblokkeerde nummer komt wordt tegengehouden.

Als jij iemand hebt geblokkeerd op jouw telefoon dan kun je naar dat nummer wel gewoon sms'en. Je krijgt alleen geen bericht terug.

Je kunt diegene eventueel nog bereiken door jouw nummerweergave uit te zetten en dan te bellen, dat wordt niet herkend door de blokkadelijst in de telefoon. Als iemand een blokkade via de provider heeft geregeld dan kun je ook niet op die manier bellen, ook zonder weergave aan kan de provider zien wie er belt (net zoals ze bij 112 altijd weten wie er belt).

Overigens, als iemand jouw nummer heeft geblokkeerd dan is dat waarschijnlijk niet zonder reden...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als iemand je telefoonnummer heeft geblokkeerd, kan die persoon geen sms-berichten meer ontvangen vanaf dat nummer. De sms-berichten worden dan niet afgeleverd bij de ontvanger en komen ook niet als niet-afgeleverd terug bij de afzender. Voor informatie over het vergelijken van telefoonabonnementen, kun je terecht bij Zeker.com.