Is het StartHosting klein hosting pakket genoeg voor wordpress?

Toegevoegd na 39 seconden:
https://www.starthosting.nl of kan je beter one.com doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

StartHosting geeft op de site zelf aan dat het normaal pakket ideaal is voor WordPress.
Het hangt er maar vanaf wat je wil gaan doen. Het kleine pakket is zeker voldoende om een WordPress-website op te zetten. Als die enkel als blog moet dienen, waarbij je bij de berichten ook wel eens een afbeelding zet, kom je ermee toe. Als je veel foto's op de website wil plaatsen, kan je na verloop van tijd ruimte tekort komen. Maar dan is het nog altijd mogelijk om de ruimte uit te breiden.