Tablat geeft aan geen internet maar hij is wel verbonden met de router,met de laptop heb ik geen probleem waar moet ik zoeken?

Toegevoegd na 1 uur:
Tablet geeft aan kan URL niet vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klinkt overbodig, maar heb je de router al uit en aan gezet? Excuus voor de vraag als dit al gedaan is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
inderdaad heb ik dat al gedaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tablet geeft aan kan URL niet vinden

Het beste antwoord

Bij zulke vragen is het handig om wat meer info te geven. Bijv. is die tablet eerder wel via die router op het internet geweest, zit er een proxyserver tussen, enz.

Maar als dit je allemaal niks zegt, doe dan wat vaak helpt bij draadloze verbindingen (waarom weet ik ook niet): start het access-point opnieuw: stekker eruit, half minuutje wachten, stekker erin. Als dat tevens de router is, en ook nog telefoon, TV enz. bedient, kan dat vervelend zijn.
Daarom nog een tip die bij mij wel eens helpt (snap ik nog minder van): verbind die tablet even met een andere hotspot, en dan weer terug. Duurt nog geen 10 seconden. Bij mij waren laatst de tablet en de telefoon wel met de router verbonden, maar verder met niets. Ook niet met m'n eigen server. Bovenstaande truc loste het op.