Hoe kan ik de lag op mijn PS3 verminderen?

Als ik GTA 5 speel op mijn PS3 heb ik vaak dat ik uit een game wordt gekickt of heel erg last heb van lagg. Raar genoeg staat er dat ik 87% signaalsterkte heb. (Ik gebruik een extender)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ook GTA 5 op mijn ps3, en wordt er ook af en toe uit geknikkerd. Maar wat is, of bedoel je, met lagg??

Het beste antwoord

Heb je dit probleem alleen bij GTA of ook bij andere games? Want de servers van GTA zijn alles behalve ideaal, daar zou het natuurlijk ook gewoon aan kunnen liggen. Anders: probeer je PS3 toch aan de kabel te leggen, en zorg dat je niet 20 films aan het downloaden bent als je gamet. Verder kun je weinig doen, ervan uitgaande dat je verder wel gewoon goed internet hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, ik heb sinds de patch 1.08 een echt probleem met GTA gekregen, voor patch 1.08 had ik er nooit last van