Kan ik de standaard kwaliteit van mijn youtube videos die ik bekijk aanpassen?

Telekens als ik een video op youtube bekijk dan gaat hij automatisch op 360p. Kan ik dit ook veranderen? Bijvoorbeeld dat hij automatisch op 1080p kwaliteit gaat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
2K

Het beste antwoord

Ja dit is mogelijk.
Echter moet je daarvoor wel in gelogd zijn.
Ga daarna naar instellingen, kies daarna voor de optie altijd in hd weergeven (wanneer mogelijk).
Zodra het mogelijk is om een video in hd te zien dan zal YouTube dit ook doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Youtube blijft zo nu en dan hangen, waarschijnlijk als hij zelf de kwaliteit bijwerkt. Heb je hier ook n trucje voor ? ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hey pegi,
Meestal blijft YouTube hangen als het bezig is met bufferen (het downloaden van de video) hier valt weinig aan te doen wat je wel kunt doen is Google Chrome gebruiken en de extensie add block plus erop zetten. Dit zorgt ervoor dat reclames op websites worden overgeslagen en dus ook bij YouTube.
Dat scheelt veel in de snelheid van het laden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat ik heb is dat youtube soms een kwart seconde stopt met de video en dan weer verder gaat, zelfs met 144p en 2160p
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mr twente, dit kan zijn omdat u verouderde hardware heeft of een onstabiele Internet verbinding (traag of wegvallend).
Aangezien het ook bij een lage resolutie is raad iku aan Ook vorige stappen te ondernemen en u pc te scannen op alle mogelijke fronten.
Denk hierbij aan iets als een anti virus malwarebytes en ccleaner.
Succes groetjes bram