Is er een manier om de ''boxen'' in chromes tabbladen te verwijderen?

Als je op chrome een nieuw tabblad opent krijg je (zie afbeelding) deze boxen te zien.
Zijn deze weg te halen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Antwoorden (1)

Ja, je kunt instellen dat je daar een vaste startpagina te zien krijgt. Ik heb er de gewone Google-zoekpagina staan, en krijg die blokken niet in beeld. Hoe deed ik dat:
- Klik op de 3 strepen helemaal rechtsboven
- Kies Instellingen
- Vink op Bij opstarten "Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen" aan en klik op Pagina's instellen
- Voeg het http-adres toe van de pagina die jij wilt
- Klik op OK.
Plaatje bij antwoord
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit heb ik ook al standaard, maar als ik een nieuw tabblad open, krijg ik google te zien met die blokken eronder... Kan ik die blokken weghalen (in dit nieuwe tabblad)?