Hoe werkt de HTML op blogspot.com?

Om de een of andere reden lukt het me niet om alle foto's te plaatsen die ik selecteer. Blogspot laat er telkens één niet zien.
Daarnaast accepteert het de HTML die ik toevoeg niet. Zo vond ik op internet dat

een witregel is. Het voorbeeld laat het ook netjes zien, maar ik kan het bericht met die HTML niet plaatsen, dat weigert blogspot. Heeft blogspot richtlijnen of zijn er vergrendelingen die ik open kan zetten zodat ik wel HTML kan gebruiken? En is er anders HTML die het wel doet? Ik weet daar trouwens niets van af, maar googlen kan ik wel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als het goed is kan je HTML gebruiken binnen de volgende tags:

[HTML hier]

Je kan nog meer 'attributes' aan die bovenste regel met code toevoegen. Volgens Google zijn die attributes:

"id - (Required) May contain letters and numbers only, and each widget ID in your template should be unique. A widget's ID cannot be changed without deleting the widget and creating a new one.

type - (Required) Indicates what kind of a widget it is, and should be one of the valid widget types listed below.

locked - (Optional) Can be 'yes' or 'no,' with 'no' as the default. A locked widget cannot be moved or deleted from the Page Elements tab.

title - (Optional) A display title for the widget. If none is specified, a default title such as 'List1' will be used.

pageType - (Optional) Can be 'all,' 'archive,' 'main,' or 'item,' with 'all' as the default. The widget will display only on the designated pages of your blog. (All widgets display on the Page Elements tab, regardless of thier pageType.)

mobile - (Optional) Can be 'yes', 'no,' or ‘only’ with 'default' as the default. This decides if the widget will be displayed on mobile or not. Only Header, Blog, Profile, PageList, AdSense, Attribution will be displayed on mobile when the mobile attribute is 'default.'"