Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik op Google zo zoeken dat het nieuwste bericht bovenaan komt te staan?

Dus niet op relevantie maar op "laatst gebruikt". Ik wil de laatste berichten op internet zien waarin een bepaald woord voorkomt. Nu krijg ik steeds de berichten van augustus te zien die ik al lang gelezen heb. Kan ik dit in de zoekfunctie instellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
3.4K
bamibal
10 jaar geleden
Misschien is Google Alerts iets voor jou. Daarmee kun je dagelijks, wekelijks of direct een mail ontvangen als Google je zoekterm heeft gevonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de tip!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, je kunt ze niet in chronologische volgorde laten zetten. Maar het is wel mogelijk om aan te geven dat je alleen de berichten tussen september en januari wilt zien. Dan krijg je die van augustus sowieso niet meer tevoorschijn.
Je klikt op Zoekhulpmiddelen, opent het pijltje bij Elke periode, en kiest Aangepaste periode. Daar kan je exact aangeven tussen welke data je treffers wilt krijgen. Daarna klik je op Zoeken.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Supertip, dankjewel!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding